sleutel hefdak E1

10 jaren 4 maanden geleden #476 door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: marc

Heb een sleutel laten maken om het hefdak zonder enige krachtinspanning soepel en snel omhgoog te krijgen, hiervoor heb ik een sleutel laten maken, desgewenst kan tegen een kleine vergoeding meerdere sleutels gemaakt worden denk ik

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

10 jaren 4 maanden geleden #477 door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: marc

het lukt me niet om een 2e foto te plaatsen dus doen we het op deze manier
Deze is dus voor gebruik icm een accu schroefmachine, desgewenst kan deze ook langer uitgevoerd worden, zelf zit ik er aan te denken dit te doen omdat je er in mijn situatie meer aan hebt, heb namelijk aan de achterzijde een grote bak laten maken en dan lijkt het me handiger als de schroefmachine niet tussen de spullen in de bak moet komen

10 jaren 4 maanden geleden #478 door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Hanneke&Jeroen

Hallo,

Ik heb interesse in een hefdaksleutel die op de accuboormachine past. Wil je laten weten of die nog een keer gemaakt kan worden en wat dat dan kost?

Mvg,
Hanneke van Doornik

10 jaren 4 maanden geleden #479 door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Gabriel

Ik heb zo'n sleutel zelf al ooit gemaakt. Vanmorgen even wat foto's gemaakt en de instructie hoe je dat moet doen op het ledendeel geplaatst - zie aldaar onder techniek.

Tijd voor maken pagina: 0.069 seconden
© 2018 PopUp club

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information