Ventiel hogedrukbanden

12 jaren 1 maand geleden #519 door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Rogier v Diepen

Ik heb een Fleetwood Colonial 2005 dit jaar gekocht en hier zitten hogedrukbanden op nu is zowaar op de heen als terugweg een ventiel stuk gegaan en heb dus 2 banden die er zgan uitzagen afgeschreven. In Duitsland bij een bandencentrum gaven ze aan dat deze ventielen die er in zaten niet echt geschikt waren voor dit soort banden ( die 6,5 bar mogen staan ) zij lieten zien dat het een ventiel moet zijn die komplaat van metaal moet zijn dus ook het voetje aan de binnenzijde ban de band.
Let dus op en kijk voor de gene die dit soort banden heeft na of er het juiste ventiel in de velg zit en laat bij twijfel deze vervangen de kosten van nieuwe banden is veel hoger dan van het vervangen van het ventiel of erger de wielkast etc die stukgeslagen kunnen worden door los slingerend rubber!
groet Rogier van Diepen

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

11 jaren 5 maanden geleden #520 door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Kees

Bij wat voor banden is dit van toepassing
Is dit bij Tubeless banden, dus zonder binnenband,
of is dit voor buitenbanden met een binnenband.

Bij mij garage na gevraagd en die wisten van niets.

Hoop dat iemand mij iets wijzer kan maken

11 jaren 5 maanden geleden #521 door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Kees

Ben er denk ik al achter,
het gaat over tubeless banden,
ventielen worden ook gebruikt in bedrijfs/transportwagens,
omdat deze meestal zwaarder belast worden

Tijd voor maken pagina: 0.065 seconden
© 2018 PopUp club

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information