Language Translation

5 jaren 2 maanden geleden - 5 jaren 2 maanden geleden #2862 door TexasPupper
Do I need to type out a post in English and then use google translate or does the forum automatically translate my English to Dutch in what other members can see based on their profile settings? I am not sure I understand how it works. Thank you

Moet ik te typen van een bericht in het Engels en vervolgens gebruiken google translate of is het forum automatisch mijn Engels in het Nederlands te vertalen in welke andere leden kunnen zien op basis van hun profiel instellingen? Ik ben niet zeker of ik begrijp hoe het werkt. Dankjewel

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

5 jaren 2 maanden geleden #2863 door mar-ine
I do not think the forum does a translation. Most of us do speak Englisch. You can post it. The google translation is just there to laugh.

Fleetwood E2
De volgende gebruiker (s) zei dank u: TexasPupper

5 jaren 2 maanden geleden - 5 jaren 2 maanden geleden #2864 door WebMaster
Hi TexasPupper,

Welcome to our Dutch PopUp forum. I just checked, but there is not any automatic translation on the forum. There are commercial plugins for it, but because we are a none commercial group we simply do not have the budget for it. But I will continue my search to see if there are any free version available.

But most of us have no problem with the English language so English is fine. Most of us have an PopUp that has been imported from the US and they did not come with a Dutch manual :) .

So I think it is best to post in English.

Thank you for posting,

The WebMaster
Victor Mosch
De volgende gebruiker (s) zei dank u: TexasPupper

Tijd voor maken pagina: 0.138 seconden
© 2018 PopUp club

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information