Voortent voor Coleman Taos?

2 jaren 3 maanden geleden #3231 door yaroon
Hoi Marijn,
Korte suggestie : probeer die taos eerst uit. Ik vond de bedden gewoon krap.
Persoonlijke ongenuanceerde mening na 11 jaar popup: als je behoefte hebt aan een voortent en je bent verslaafd aan de popup, dan heb je een grotere popup nodig, of iets heel anders :-)
De conway popups bijvoorbeeld hadden wel een voortent over de volle breedte. Ik weet misschien nog wel een dergelijke wagen te staan...

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

1 jaar 2 maanden geleden #3406 door katrien
Indien nog van toepassing: wij hebben een Starcamp Sprinter voortent (of deeltent) , en die past prima aan onze Coleman Santa fe 1999.
We hebben er ook een inritsbaar zijtentje bij. In de herfst of bij minder weer geeft dit toch veel extra ruimte voor natte schoenen, jassen, ... en we koken ook meestal in de voortent. We gebruiken de tent wel enkel als we minstens een week ergens staan.

kampeercentrum.be/nl/product/sprinter-grijs-zonder-uitbouw
Bijlagen:

1 jaar 2 maanden geleden #3407 door Marijn
Dat ziet er wel leuk uit. Echter in januari de onze verkocht en is er een caravan voor in de plaats.
Mijn oude staat overigens op dit moment alweer op marktplaats.
Was ook geen Taos achteraf, maar een Sedona

Mvg

Tijd voor maken pagina: 0.150 seconden
© 2018 PopUp club

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information