Gasslang naar fornuis in de Cheyenne

1 jaar 11 maanden geleden #3271 door wenj
Bij het nalopen van mijn Cheyenne zag ik tot mijn grote schrik dat de (originele!) rubberslang naar het neerklapbare fornuis even oud is als de wagen: 16 jaar! En dat komt ongetwijfeld omdat de slang bij de vloer met een busje vastgeperst is op de gasbuis. Heeft iemand ervaring met hoe dit goed is op te lossen?
Het buisje komt van onder de vloer naar boven, en is daar maar kort.
Alvest dank!

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

1 jaar 11 maanden geleden #3272 door mar-ine
Tja. Er was laatst iemand op t forum die in Amerika wat ging bestellen. Dan kan het samen.
Voor de slang alleen zou ik bij Colemanpopupparts eens rondneuzen. Via de site sturen ze niet naar Nederland maar als je even belt dan kan er veel. Als t in een envelop/kleine doos kan dan vallen de verzendkosten mee. Douane kan nog volgen met een klein stikkertje maar dat kan je kop niet kosten.

Ombouwen naar 8mm kan natuurlijk ook. Dan kun je gewoon hier je spulletjes kopen.

mar-ine

Fleetwood E2

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.113 seconden
© 2018 PopUp club

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information