Afmeting dak (lengte)

2 weken 2 dagen geleden #3280 door Bontje007
Sinds kort in het bezit van een cheyenne (1999). Weet iemand toevallig de maat van de bak? In de Coleman folder staat ook de maat, maar ik zou graag de maat willen weten van het dak dit ivm luifel. Aangezien de wagen nu in de stalling staat kan ik er niet bij. Als het iemand het weet of op kan meten dan hoor ik het graag.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

2 weken 2 dagen geleden #3281 door mar-ine
Daar past een 310 luifel op. Hadden wij ook.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Fleetwood E2

2 weken 2 dagen geleden #3282 door V8Guy
Een Fiamma van 3,10 m past. Deze steekt (qua hoes) wel wat uit voor en achter maar je maakt maximaal gebruik van de luifelbreedte.

Enige nadeel van deze daken is wel dat de afspanning tegen de wagen de neiging heeft naar boven te schuiven. Maar de steuntjes daarvoor kun je eventueel ook vastmaken aan de kap.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Tijd voor maken pagina: 0.456 seconden
© 2018 PopUp club

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information