Aansluiting

1 jaar 4 maanden geleden #3368 door Bontje007
Oké bedankt voor je terugkoppeling. Dacht dat je daar misschien een gasdrukregelaar op aan kon sluiten. Weet je misschien hoe ze zo’n ombouwsetje noemen?

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

1 jaar 4 maanden geleden #3369 door V8Guy
Dan heb je twee keer een gasdrukregelaar. Een op je tank en een daaronder... of heb je een tank op de usa wijze? Zonder gasdrukregelaar?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

1 jaar 4 maanden geleden #3370 door Bontje007
Heb een normale gastank met gasdruk regelaar in de disselbak staan. Weet alleen niet of op die aansluiting een gasdrukregelaar kan en mag. Dacht misschien dat iemand ook zo’n aansluiting heeft.

1 jaar 4 maanden geleden #3371 door V8Guy
Is één leidingstelsel.
Beste is NL snelkoppelingssysteem erop zetten. Kun je altijd makkelijk vooruit als je een ander apparaat wilt aansluiten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Tijd voor maken pagina: 0.126 seconden
© 2018 PopUp club

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information