ALKO Chassis

1 jaar 3 maanden geleden #3392 door mar-ine
Haarscheur bij de dissel had ik ook ooit eens. Gelast en extra ijzer er in gezet.
Slingerkoppeling kan geen kwaad. Helpt altijd. Scheelt veel stabiliteit, we hebben niet allemaal een zware V8 er voor om de boel te trekken. ;-)

Fleetwood E2

Fleetwood E2

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

1 jaar 2 maanden geleden - 1 jaar 2 maanden geleden #3397 door Viking
Dan ben ik waarschijnlijk de 1e in Nederland en je bent zelf op een verkeerd spoor V8Guy. Er zit onder deze Fleetwood een originele Alko as en dissel is ook allemaal Alko tevens is de vouwwagen voorzien van een Alkotype plaatje en de daarbij behorende nummers. Vouwwagen is ook RDW gekeurd met het daarbij behorende kenteken en juiste omschrijving.

Het is dus niet zo'n popup waar de dissel van is ingekort, afgezaagd, stukken zijn aangelast enz of ander knutselwerk. Ook niet de elektrische remmen enz. Gewoon Alko remmen en oploop rem en terugrij automaat net zoals een caravan die is voorzien van een Alko onderstel af fabriek.

1 jaar 2 maanden geleden #3408 door HannekeJeroen
Ja, we hebben een keer behoorlijk last gehad, toen de fietsen achterop het rek stonden en de koelkast niet in de disselbak zat, maar bij het deurtje. Gelukkig alles heel gehouden en daarna een kogeldrukmeter gekocht. De auto mag geen hogere kogeldruk dan 70 kg hebben, dus ieder jaar kijken we wat de kogeldruk is (ervaring nu: al gauw te veel). We hebben tegenwoordig lichtere fietsen en we merken dat dat ook uitmaakt. Het laatste stuk lag de Cheyenne weer als een blok achter de auto. Geen “slinger” problemen gehad dit jaar

Tijd voor maken pagina: 0.121 seconden
© 2018 PopUp club

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information