Doorgebogen chassis Santa Fe 1997

1 maand 4 dagen geleden #3519 door 2ehans
Hallo allemaal,

Op weg naar Denemarken, net voor de eerste camping in Nederland, ontdekte ik dat de deur aan de linkerkant los gekomen was uit het slot. Na de eerste camping heb ik de belading anders ingedeeld en toen week de deur al weer wat minder. Rechts wijkt de deur aan de bovenkant ongeveer 2 cm en links ongeveer 3cm. Bij stilstand blijft de deur gewoon zitten maar waarschijnlijk bij grote hobbels tijdens het rijden kwam de deur uit het slot. We hebben wel erg geluk gehad dat de deur rechts nog wel in het slot vast zat anders was het niet leuk afgelopen...

Is dit, constructief, te verhelpen? Is de Santa Fe nu afgeschreven? We zijn er nog naar Denemarken mee gereden en voor de zekerheid een spanband om de deur gedaan.

We hebben een E1 gekocht... Dus de Santa Fe gaan we verkopen. Als het niet te repareren is en de Santa Fe is afgeschreven, is dan het verkopen van onderdelen voor de club nog interessant?

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

1 maand 4 dagen geleden #3520 door V8Guy
Dit probleem zien we bij meerdere wagens van rond die leeftijd. Door de as die er in NL onder gezet werd is de 'opleg' erg smal en daar vorm zich uiteindelijk een knikpunt. Ter vergelijk - in Amerika hadden deze wagens bladveren en deze grepen veel breder aan - wss zie je delen van de bevestiging van de bladen nog onder het chassis zitten - die bleven er meestal onder zitten. Er zal best constructief iets aan te doen zijn - maar kan zo niet beoordelen of dat veel voeten in de aarde gaat geven.
En je 2e vraag - de club zelf heeft geen ruimte om onderdelen op te slaan. Ik weet niet wat je in gedachte hebt - maar via het forum kun je altijd zaken aanbieden.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.064 seconden
© 2018 PopUp club

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information