VERKOCHT - Viking pop up uit 1981

5 jaren 3 maanden geleden - 5 jaren 1 maand geleden #2921 door Tjarda
De reden dat we onze pop up verkopen, is dat we een nieuwe (nou ja, net zo oude) Skamper pop up hebben gekocht vorig najaar.
Eentje die net iets groter is, waardoor ons gezin er beter in past.
Zelf vind ik de Viking eigenlijk leuker/mooier en hij gaat echt met pijn in mijn hart weg.

Ik zal de Viking zo volledig mogelijk omschrijven:

Vervangen/gerepareerd:
- De kabels in het optakelsysteem zijn helemaal vervangen.
- De vorige eigenaren van de Viking hadden de draaipootjes al eens vervangen, dus die waren (en zijn) nog goed.
- Het tentdoek is hier en daar gerepareerd.

Eigenschappen / bijzonderheden:
- De deksel van de disselbak is helaas afgebroken, omdat ik was vergeten hem goed te sluiten voor we gingen rijden afgelopen zomer.
- muggengaas is gescheurd hier en daar. Aan de zijkant van de slaapcabines is de hele onderkant gescheurd. Maar bij alle ramen zit er zowel muggengaas als tentdoek, waardoor je hem toch goed kunt afsluiten.
- Het doek is goed, hoewel hier en daar gerepareerd.
- Bij langdurige regenval gaat het doek lekken in de hoeken van de slaapcabines, daar waar het doek over de stokken gespannen is.
- De kussens zijn niet heel dik, wat prima slaapt voor een paar nachtjes. Als je 3 weken gaat kamperen met de Viking, is het fijn om een extra (eierdop)matras onder het matras te leggen.
- De bedden in de beide slaapcabines zijn ongeveer 1.85 lang en 1.20 breed.
- Binnen en buitenverlichting (buiten is een heel gezellig oranje lampje) werkt goed.
- Koelkast en kachel doen het goed, beide op gas.
- Gasfornuis werkt goed, heeft 3 pitten. Hij heeft wel roestplekken.
- De vorige eigenaar heeft al het houtwerk aan de binnenzijde geschilderd (wit/crème) waardoor hij er leuk en niet oubollig uitziet. De kussens zijn bruin geruit.
- Er is slaapruimte genoeg in de pop up, want behalve de twee slaapcabines kun je ook het zitje (tafel plus banken) ombouwen tot bed. Totaal: 6 personen.
- Er zit ook een kraan/gootsteen in, met een watertank onder een van de banken. Die doet het wel, maar wij gebruikten hem nooit.
- Wat leuk is, is dat je het gasfornuis naar buiten kunt halen, en ophangen aan de zijkant. Daar zit ook een gas aansluiting. Zo kun je kiezen: binnen of buiten koken.
- De tafel kun je ook van binnen naar buiten verhuizen.

De dingen die we mee verhuizen naar onze ‘nieuwe’ oude Pop up:
- de schuifluifel (die overigens niet bij deze Viking hoorde, maar later gekocht via Marktplaats) Op de Viking zit dus wel een richel met standaard maat, waar je zo een luifel inschuift. Wij hadden een extra lange, zodat je kunt kiezen, of je trekt hem aan de linkerkant naar de grond, of aan de rechterkant, of je houdt hem in het midden, dan helt ie aan beide kanten een stukje over.
- stroomkabels met camping stekker.

Ik heb behoorlijk veel foto’s van onze Viking, als je interesse hebt en deze wilt zien, stuur me dan een e-mail:
Heb je interesse maar nog technische vragen, stuur me dan ook een mail, dan stuur ik die door naar man Marc.

De Viking staat dicht bij Nijmegen overdekt gestald.
Als je serieuze interesse hebt, halen we hem eruit en laten we alle ins en outs aan je zien.

De vraagprijs voor onze Viking is € 575,00
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

5 jaren 3 maanden geleden #2924 door edenmar20
hallo
heeft u hem nog?
zo ja heeft u meer foto's
mvg Mariëlle

5 jaren 3 maanden geleden #2925 door Tjarda
Ja, hij is er nog.
Stuur me een mailtje (), dan stuur ik je meer foto's terug.

Groetjes!
Tjarda

5 jaren 2 maanden geleden #2932 door Tjarda
De Viking is verkocht.

Tijd voor maken pagina: 0.066 seconden
© 2018 PopUp club

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information