Coleman/Fleetwood Redwood 1998/1999

4 jaren 11 maanden geleden - 4 jaren 11 maanden geleden #3015 door arnoul
Hallo beste PopUppers,

Is er iemand onder de clubleden die een Coleman/Fleetwood Redwood 1998/1999 heeft ? Of kent een van jullie iemand met een Redwood ?
Dan zou ik graag met deze persoon in contact willen komen.
Ik heb zelf een Coleman/Fleetwood Cheyenne uit 1997. En omdat deze nu aan de grote kant is voor ons tweetjes; wil ik naar een iets kleinere PopUp over te stappen.
De Redwood is het ideale alternatief voor ons !!!
Ik heb er ooit één in Frankrijk bij Bagnols-sur-Cèze gezien ! (We zijn toen nog een tijdje met elkaar op gereden)

Met vriendelijke groet,

Arnoul Lormans
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

4 jaren 11 maanden geleden #3017 door mar-ine
SantaFe. Is dat evt ook een optie? Ongeveer net zo groot als de Redwood. Die komen wel af en toe voorbij als ze te koop zijn.

coleman - cheyenne

Fleetwood E2

4 jaren 11 maanden geleden - 4 jaren 11 maanden geleden #3023 door arnoul
Hallo Mar-Ine,

Dank voor je reactie, maar de Santa-Fé ken ik; en is ± even groot als de Cheyenne. Maar dan zónder de disselbak, en het interieur is een tikkeltje anders.
Echter de grootte van de bedden en zijn GEWICHT zijn zeker groter dan de Redwood. Deze heeft twee queensize bedden i.p.v. 1 queensize en 1 kingsize bed. Maar de Redwood lijkt i.d.d. erg veel op de Santa-Fé.
De wagenbak is wel even hoog. (Dus hoger dan b.v. de Taos).

Vandaar dat ik serieus op zoek ben naar de Redwood (gebouwd in de mij bekende versie van 1998 en 1999).

Groetjes,
Arnoul
Bijlagen:

4 jaren 11 maanden geleden #3024 door Ad Kuijken
Het aantal in nederland verkochte Redwoods is op de vingers van een hand te tellen, dus het is moeilijk om er een te vinden.

Verstuurd vanaf mijn LG-V400 met Tapatalk

4 jaren 11 maanden geleden #3025 door Ad Kuijken

Ad Kuijken schreef : Het aantal in nederland verkochte Redwoods is op de vingers van een hand te tellen, dus het is moeilijk om er een te vinden.

4 jaren 11 maanden geleden - 4 jaren 11 maanden geleden #3027 door Bert
Beste Arnoul,

Las toevallig je bericht en kan mij onze 'ontmoeting' op de ring bij Bagnols-sur-Ceze wel herinneren (volgens mij 2 jaar geleden).
Ook dit jaar zijn we weer met veel plezier op vakantie geweest met onze Coleman Fleetwood 'Redwood' 1998.
Alhoewel we nog niet direct van plan waren de Redwood te verkopen hebben we het er wel over gehad omdat bij ons de gezinssamenstelling veranderd en wij eigenlijk ook weer naar iets kleiners toe willen.
Als je dus daadwerkelijk, op korte termijn, interesse zou hebben in onze Redwood neem dan even contact met mij op,

M.vr.gr.,
Bert

Tijd voor maken pagina: 0.077 seconden
© 2018 PopUp club

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information