Coleman/Fleetwood Redwood 1998/1999

4 jaren 11 maanden geleden #3031 door rokosuri
Goedemiddag,

Is de Cheyenne te koop? Wij hebben zelf een Fleetwood/Coleman Cedar XL. Dit is een klein model. Bij de folders staat hij onder bouwjaar 1994.
Wij overwegen een grotere popup te kopen.

Groetjes,
Suzanne

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

4 jaren 11 maanden geleden #3032 door rokosuri
Goedemiddag,

Is de Cheyenne te koop? Wij hebben een Cedar XL (bij de folders staat deze bij bouwjaar 1994). Wij overwegen een grotere popup te kopen.

Groetjes,
Suzanne

4 jaren 11 maanden geleden #3033 door mar-ine
Beetje verwarrend dit. Welke Cheyenne.

coleman - cheyenne

Fleetwood E2

4 jaren 11 maanden geleden #3034 door Bert
Beste Suzanne (& mar-ine),

Ik heb vorige week contact gehad met Arnoul want wij zijn in het bezit van de Fleetwood Coleman Redwood (1998) waar hij naar op zoek was via het forum.
Hij heeft ervoor gekozen de Cheyenne nog niet in te ruilen voor een kleinere variant (Redwood).
Omdat wij ook een maatje kleiner willen zijn wij zelf op zoek naar een Fleetwood Coleman Taos of een laatste bouwjaar Bobcat en willen tegelijkertijd onze Fleetwood Coleman Redwood verkopen.

Hoop dat dit e.e.a. verduidelijkt.
groet, Bert

4 jaren 11 maanden geleden #3035 door arnoul
Hall beste Lezer,

Dank je wel Bert, voor de uitleg.
De overstap naar de Redwood gaat inderdaad na heeeeeeeeeeeel lang beraad (thuis) niet door !
Dus onze Cheyenne blijft gewoon ons vertrouwde vakantiehuis !

Mijn reactie is laat omdat we met de Cheyenne nog eventjes een weekeinde weg geweest zijn. (zonder internet!)

Ik hoop voor de geïnteresseerden dat ze vlug een geschikte "partner" zullen vinden !!!!

Vriendelijke groeten,

Arnoul

Tijd voor maken pagina: 0.114 seconden
┬ę 2018 PopUp club

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information