keertje huren

4 jaren 9 maanden geleden #3047 door carolavandijk
beste mensen,
Om goed te weten of een popupper iets voor ons is, zou ik wel eens op pad willen met een popup. Zijn er mensen die 'm niet gebruiken in de mei of zomervakantie 2017 die hem willen verhuren? Het gaat om een krappe week in meivakantie of max een dag of 10 in de zomervakantie. We zijn met 5 (kinderen tussen 6-10jr). Het is dan handig als de kinderen met z'n drieen op een kingsize bed passen en wijzelf aan de andere kant. Het maakt niet zoveel uit waar je zit, een vakantie in de buurt van de standplaats van de popup is altijd een optie.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

4 jaren 9 maanden geleden #3049 door mar-ine
Ik denk niet er hier veel wagens te huur zullen zijn. De mijn in ieder geval niet.
Is het een idee om een goedkoop karretje te kopen?

m.speurders.nl/overzicht/bobcat-popup-vo...83.html?query=Bobcat

Dat probeer je dan voor weinig en vervolgens ga je op zoek naar de ware.

Succes.

Coleman
Cheyenne

Fleetwood E2

4 jaren 9 maanden geleden #3050 door carolavandijk
Dank voor de tip. Kan ook nog een optie zijn.
Gr. C

4 jaren 7 maanden geleden #3061 door Familievangijsel
Het probleem met verhuren is dat je nooit weet of iemand er zo zuinig op is, als wij zelf altijd zijn geweest, bv netjes het tentdoek terug duwen op het moment dat je hem dicht draait. Als je die van ons koopt dan geven wij een goede instructie. Als hij goed gebruikt! Wordt is hij onverwoestbaar.

Tijd voor maken pagina: 0.090 seconden
© 2018 PopUp club

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information