Conway cruiser: hulp gevraagd, gaan morgen kijken

4 jaren 6 maanden geleden #3065 door MaartjeV
Beste kenners, wij zijn een gezin van 5: twee kleuters eh een pasgeboren baby. Deze zomer willen wij voor het eerst kamperen. In onze jeugd hebben we beiden gekampeerd; de ene met caravan de ander met vouwwagen.
De afgelopen jaren niet gedaan omdat we het met kleine kinderen niet aandurfden en het comfort van een appartementje prettig vonden.
Prijstechnisch willen we nu overstappen naar kamperen en ook voor de kinderen. Een pop up lijkt ons een mooie middenweg tussen vouwwagen en caravan met toch wat meer comfort.

Nu kan ik een conway cruiser overnemen voor 600 euro. Hij komt uit 1996.
- is dit een goede prijs?
- waar moet ik specifiek bij dit type opletten?
- er zitten 3 kleine gaatjes in het tentdoek, hierdoor is hij niet minder water dicht maar is dit makkelijk te plakken,

Het liefst zou ij een ietsje jongere pop up willen met wellicht iets meer luxe, maar we kunnen er nu ook niet duizenden euro's aan uitgeven, zoals de conway crusaders die nu op Mp staan. Evt tot 1500-2000, dus mochten jullie nog iets weten of hebben?

Er staat nu een nette pennine pathfinder op Mp bijv maar die is al gereserveerd helaas.

Ik lees heel graag jullie reacties als kenners eb specifiek jullie tips voor de conway cruiser

Gr Maartje

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

4 jaren 5 maanden geleden #3066 door mar-ine
En?

Coleman
Cheyenne

Fleetwood E2

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.062 seconden
© 2018 PopUp club

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information