Te koop Santa Fé 1997

2 maanden 1 week geleden - 1 maand 2 weken geleden #3291 door Willemsenbj
De pop up is intussen verkocht

We verkopen na een aantal jaren heerlijk kamperen onze pop-up. Onze pubers gaan niet meer mee en voor 2 personen is de pop toch een beetje te groot.
Het is een pop-up met veel extra's. Hij is gebruikt, maar nog in prima staat. Zie de bijlage voor meer informatie.
Op afspraak kan de pop-up natuurlijk bekeken worden.

Bijlage:

Bestandsnaam: colemansan...1997.pdf
Bestandsgrootte:383 KB
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

1 maand 3 weken geleden #3295 door Tako en Karin
Hallo familie Willemsen,
Wij hebben ons net ingeschreven alhier om op uw advertentie te reageren. We zoeken een popup maar weten niet welk model ons "past" omdat we ze bijna niet tegenkomen, maar we denken wel dat het iets voor ons is. Alleen welk merk en hoe groot? Graag willen we hem komen bekijken en zouden daarvoor een afsptaak willen maken. We wonen in Amersfoort en hebben komend weekend tijd. Kunt u ons laten weten of hij nog te koop is en of bezichtiging mogelijk is?
Vriendelijke groeten, Tako en Karin , Amersfoort

1 maand 3 weken geleden #3296 door Willemsenbj
Hallo Tako en Karin,

Ik weet niet zeker of mijn eerste berichtje is overgekomen, dus mogelijk dubbel.
De pop up is nog te koop, het is een Coleman Sante Fe in het pdf bestandje in de bijlage bij het bericht kun je alle gegevens vinden, daarin staan ook foto's. Jullie zijn van harte welkom om te komen kijken, dit weekend past zaterdag einde middag ons het best (rond 16.30-17 uur) . We wonen in Zutphen, voor adresgegevens etc kunnen jullie mailen naar .

hartelijke groet Gerard en Diana

Tijd voor maken pagina: 0.603 seconden
© 2018 PopUp club

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information