Gezocht: dakdrager PopUp

2 jaren 2 maanden geleden - 2 jaren 1 maand geleden #3314 door V8Guy
Iemand in de spelonken van zijn garage of berging toevallig nog een dakdrager liggen?

Zie foto

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

2 jaren 2 maanden geleden #3315 door yaroon
Foto krijg ik niet goed in beeld dus ik kan niet zien om wat voor drager het gaat.
Wel heb ik mijn Sun Valley drager in opslag en die mag eventueel wel weg.

jeroen

2 jaren 1 maand geleden - 2 jaren 1 maand geleden #3318 door HannekeJeroen
Mocht het niet lukken: er staan er nog op popupcamper.com . Ik heb afgelopen week daar via MyUs ook wat over laten komen voor een redelijke prijs.

Jeroen: de SunVally, heeft die hetzelfde systeem als een Coleman Cheyenne uit 2003 (GrandTour serie)? Wij hebben van die rails in het dak en zoeken ook nog een dakdrager...

2 jaren 1 maand geleden #3322 door V8Guy
Nee zo'n dakdrager ga ik niet laten overkomen, das me te prijzig. Deze kun je simpel namaken en dat zal waarschijnlijk gaan gebeuren. :)

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

2 jaren 1 maand geleden #3323 door HannekeJeroen
Interessant! Mocht dat lukken, dan horen we het graag. We hebben zelf ook al zitten puzzelen, met behulp van Thule spul. Echter: voor de bevestiging in de rail van het dak hebben we nog geen oplossing.

Tijd voor maken pagina: 0.133 seconden
© 2018 PopUp club

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information