te koop : Coleman Fleetwoord Santa Fe van december '97; schade - VERKOCHT

• Harm
  • Bezoeker
  • Bezoeker
8 jaren 5 maanden geleden - 7 jaren 11 maanden geleden #3156 door Harm
aangeboden: Coleman Fleetwoord Santa Fe van december '97
helaas met schade

Paar maanden terug een aanrijding gehad; de schade ga ik niet meer (laten) herstellen.

De schade zit hem vooral in:
de linkervoor lift arm: die is volledig krom.
Zijpaneel moet worden vervangen
Voorpaneel rechtsonder een scheur.

De liftarm heb ik los kunnen maken zodat de kap omhoog kan, maar de kap moet worden ondersteund.

Een aantal elementen heb ik eraf/eruit gehaald; geen luifel, geen koelkast, geen dakdragers.
Schoonwater tank aanwezig, geen gootsteen
2 orginele matrassen
Gordijnen zijn niet de mooiste meer
(zeer) stevig bagage rek achterop
2 banden van 2014
bovag keuring in 2016 ondergaan
Ligt nog goed achter de auto (rem piept)

Wie kan ik er blij mee maken? Om zelf op te knappen of wellicht zelfs onderdelen.

We komen er vast wel uit.

Meer foto's beschikbaar, maar zelf bekijken is het beste om een goed beeld te krijgen.
Laatst bewerkt 7 jaren 11 maanden geleden door Harm. Reden: Wagen is verkocht

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 5 maanden geleden #3157 door mar-ine
Ik heb evt belangstelling voor het bagagerek achterop. Je kunt mij via pb of hier vast wel bereiken.

mar-ine

Fleetwood E2

• Harm
  • Bezoeker
  • Bezoeker
8 jaren 5 maanden geleden #3158 door Harm
Ik dacht ook, dat gaat wel lukken een PB. Maar ik kan het niet vinden waar dat dan moet....

Dan maar zo.

Ik betwijfel of het handig is om het bagagerek er zo af te halen. Weet nu zo niet hoe het bv uitkomt met de ratel eronder. En er is ook geen bumper bij.
Wil ook het liefst de wagen zo in zijn geheel weg doen. Is dat niet een optie voor je?

Lees meer
8 jaren 5 maanden geleden #3159 door mar-ine
Wil ook het liefst de wagen zo in zijn geheel weg doen. Is dat niet een optie voor je?[/quote]

Ik mag geen projekten meer starten van het thuisfront. Assistentie wil ik eventueel wel geven.

mar-ine

Fleetwood E2

• Huisjes
  • Bezoeker
  • Bezoeker
8 jaren 3 maanden geleden #3164 door Huisjes
Zijn er nog onderdelen? wij hebben een iets ouder model en zijn deze aan het opknappen. maar dingen zoals gordijn haakjes of gordijnen, rubbers daksloten enz, zijn meer dan welkom.. graag reactie, mag ook telefonisch op 06-45059916

• Harm
  • Bezoeker
  • Bezoeker
8 jaren 3 maanden geleden #3165 door Harm

Tijd voor maken pagina: 0.113 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information