Automatische SPAM overwonnen!

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
18 jaren 7 maanden geleden #131 door WebMaster
Automatische SPAM overwonnen! werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Webmaster

PopUp'ers,

Na wat avondjes klussen worden de automatische SPAM berichten tegengehouden .

Voor de gebruikers van het forum heeft dat de volgende consequenties:
- bij het maken van een bericht moet een grafische code worden overgetypt. SPAM-robots kunnen dit niet lezen.
- om handmatige SPAM te ontmoedigen heb ik iets ingebouwd dat het aantal hyperlinks (verwijzigingen naar andere websites) beperkt. Dit betekent dat er slechts één verwijzing kan worden opgenomen.
- daarnaast heb ik een groot aantal verboden woorden opgenomen. Ook dan wordt het bericht niet opgeslagen.

Let op: als jullie lange berichten maken is het aan te bevelen de tekst eerst naar Word of Kladblok te kopieren (of ctrl-a en dan ctrl-c), alvorens op te slaan. De tekst kan zo niet verloren gaan.

Stuur mij a.u.b. een mailtje als de leesbaarheid van de grafische code onduidelijk is.

Groet,Paul

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.083 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information