Pimp your PopUp

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 5 maanden geleden #148 door WebMaster
Pimp your PopUp werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Daniella

Wij zijn in het bezit van een Coleman/Fleetwood Santa Fe uit 1998. De aankleding van deze PopUp is echt Amerikaans ongezellig. Donkere houtkleur, groene gordijnen, gemeleerde roesjes langs de gordijnen en dito bankkussens. In gesprekken met mede PopUppers tijdens het vorige clubweekend bleek ik niet de enige te zijn die deze mening is toegedaan. Ik wil graag onze PopUp wat gezelliger maken. Ik ben benieuwd naar wie zijn PopUp al wat opgefleurd heeft. Kom je ook naar het weekend laat me dat dan weten dan kom ik graag even binnenkijken (en evt. wat foto's maken als dat mag). Daarnaast zijn alle tips en ideeen natuurlijk ook welkom (uitgevoerd of niet).

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 5 maanden geleden #149 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Pimp Your PopUp
Oorspronkelijk geplaatst door: Jef

Ja, wat geweldig verschrikkelijk is de bekleding van de vouwwagen. Mariëtte en ik stonden ons ook te vergapen toen we de wagen kochten. Hoopvol zei Mariëtte, dat de kinderen de bekleding wel snel gesloopt zouden hebben en we dan voor een aantrekkelijkere bekleding konden kiezen. Hans stelde ons teleur door te beweren dat het kwaliteitsstof was en erg lang mee zou gaan. Dat viel tegen! De stof gingen we pas waarderen toen een van de kinderen een volle beker chocolademelk over de bank liet donderen en we de vlek er zo uitkregen dat het niet echt meer opviel. Over de andere banken valt straks vast ook een beker, dus zie je het echt niet meer.
Pimpen is vrij eenvoudig, je hebt twee mogelijkheden. Je gooit er flink wat geld tegenaan en je vervangt eenvoudig alle bekleding, van de kussens tot de gordijnen en de fraaie roesjes! En je vervangt alle gouden knopjes voor wat eigentijdser spul. De andere mogelijkheid is eigenlijk leuker. Je probeert bij alle verschrikkelijke kleuren en vormgeving dezelfde smakeloze zooi te kopen, zodat het zo erg wordt dat het meer dan bijzonder wordt. Neem de jaren ’60 stijl, reuze populair weer.
Toen wij kinderen kregen, adviseerde mijn zwager me al, om alle spullen waar ik gehecht was, te fotograferen en er dan afscheid van te nemen. Alles gaat kapot en het gekke is dat het je niet interesseert. Hij had gelijk! We wachten dus met het pimpen tot de kinderen geen creatieve destructieve nijgingen meer hebben. Tot die tijd proberen we de Amerikaanse sfeer nog wat aan te dikken.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 5 maanden geleden #150 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic pimpen
Oorspronkelijk geplaatst door: ger

Petra, Sjef

Een echte pimp heeft gouden sieraden en special gold teeth, zie 50 cents.
Dus in plaats van een Jeep of MPV als trekdier, een echte coole Amerikaan van een litertje of 5, ongeveer 1 op 3 en op gas.
Plaats vervolgens en echte Seeburg met 45 toerenplaten onder de luifel en het is compleet.
SWING IT OUT MAN.

Lijkt mij een uitdaging voor het weekend in 2007.

Tot 22 april.

Ger

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
9 jaren 7 maanden geleden #151 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Pimpen
Oorspronkelijk geplaatst door: C. v.d. Hagen

Tóch willen we proberen om de gordijnen te vervangen; de originele donkergroene gordijnen zitten vol met gaatjes en vlekken. Heeft iemand een idee of de originele stof nog verkrijgbaar is (met dezelfde onverwoestbaarheid, maar dan in andere kleuren..)?

Tijd voor maken pagina: 0.084 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information