Backpack

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
12 jaren 11 maanden geleden #178 door WebMaster
Backpack werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Richard

Een te hoge kogeldruk is de grootste ergernis van de meeste popupers.
Om dit fenomeen op te lossen bedacht ik twee jaar terug een backpackje achterop de Santa-fe.
Om de kogeldruk nog verder naar beneden te brengen ben ik bezig met het maken van een nieuw model “backpack”. Met dit ontwerp vervalt de gehele achterkant en wordt de wagen met 40 cm verlengd. Hopelijk gaan we dan de 75 kilo halen. Ik zou zeggen blijf het fenomeen volgen op www.everyoneweb.com/colemansantafe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
12 jaren 11 maanden geleden #179 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Kogeldruk
Oorspronkelijk geplaatst door: r. van wijk

Op het forum lees ik veel berichten mbt de kogeldruk. Bij mijn Yuma is dat opgelost door een watertank te monteren in het frame aan de achterzijde. Er is een kunststof bak gemaakt met een opening voor het hefmechanisme. Ik zal er wat foto's van schieten en proberen op het forum te zetten. Onze wagen is omgebouwd door SK uit Duitsland. Die heeft deze bakken waarschijnlijk ook wel.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
12 jaren 11 maanden geleden #180 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Watertank
Oorspronkelijk geplaatst door: Richard

De bak is voor ons geen optie. Voor de as bevind zich de watertank en achter de as de vuilwatertank op wieltjes. Mooi om te lezen hoe andere popupers hun fenomeen oplossen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #181 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Waterbak
Oorspronkelijk geplaatst door: Max

Ik heb zo’n watertank als R. van Wijk beschrijft te koop. Hij zit nu nog op een Cheyenne gekocht bij SK. De bak is zwart, met een grote vulopening en een aftapplug. Aan de binnenzijde zitten schotten waardoor het water niet heen en weer klotst. Ik heb hem nooit gebruikt.
Je zou er ook sterke drank of wijn mee kunnen smokkelen. ;) Interesse? Bel dan 020-6991990.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.091 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information