Welk type omvormer

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #456 door WebMaster
Welk type omvormer werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: R. van Wijk

In onze Yuma hebben we een dometic koelkast op 110v. Weet iemand wat voor een omvormer er bij hoort/kan? Ik heb bij de aanschaf een losse omvormer erbij gekregen die maximaal 200w kan hebben. Die wordt erg warm als daar een koelkast een dag op draait. Heeft iemand een idee?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #457 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic 0mvormer voor koelkast
Oorspronkelijk geplaatst door: Arie KH

Wij hebben ook een 12vdc/110vac/gas kk van Dometic. Met een omvormer 220-110vac. Ik wil een 220vac verwarmingselement (origineel Dometic) kopen, daarmee het 110vac element vervangen en daarmee de omvormer overbodig maken. Aanschaf van het element is ± € 35,--. Zoek op www.kazcampingshop.nl . De “ombouw” is nog niet uitgevoerd.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #458 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Omvormer
Oorspronkelijk geplaatst door: Ad

Met een ander verwarmingselement in de koelkast wordt de omvormer wel overbodig voor de koelkast. Voor de verlichting in de wagen zal deze nog wel nodig blijven omdat de transformator voor de 12V installatie ook gebaseerd is op 110V input.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #459 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic omvormer
Oorspronkelijk geplaatst door: R. van Wijk

De omvormer voor de binnenverlichting is al een 220-12v. Ik vind de oplossing voor een ander element wel een mooie oplossing. Welk type heb je genomen? Er staan drie verschillende.

Tijd voor maken pagina: 0.098 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information