Te koop Bobcat

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #1492 door WebMaster
Te koop Bobcat werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Ron

De BOBCAT is in goede staat, op één klein puntje na. Voordat ik deze kocht had hij ooit lekkage gehad in de dakrand. Tijdens de laatste vakantie bleek dat hij weer iets was gaan lekken. Om dit te verhelpen moet de sierstrip worden verwijdert en na opnieuw kitten opnieuw worden aangebracht. Het is een werkje van een half uurtje, maar het moet wel droog zijn en de wagen staat in Hauwert in de stalling, door ziekte ben ik er niet aan toegekomen om dit te verhelpen maar het is nu de tijd om hem te verkopen dus dan maar zo in de verkoop.

De wagen staat gelukkig in een droge stalling en is altijd droog opgeruimd, dus hij ruikt ondanks zijn vele jaren niet muf.

In principe kan de wagen met 90% van de kampeerspullen die er in zit verkocht worden. Het gehele interieur is ook vernieuwd met nieuwe gordijntjes etc en alle attributen (lamp, bordjes etc) in dezelfde lichtgroene kleur.

De originele voortent ligt hier ergens in de schuur, wij houden echter iets meer van gemak en hebben er een tunnelvoortent bij gekocht.

Mail voor foto's naar

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #1493 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Te koop Bobcat
Oorspronkelijk geplaatst door: Ron

De bobcat is al verkocht

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.082 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information