Evolution E1

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #1503 door WebMaster
Evolution E1 werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: marc

Tot onze grote spijt moeten we onze vouwcaravan welke we vorig jaar bij van stolwijk gekocht hebben verkopen.

Vouwcaravan is als nieuw en is slechts 1 seizoen gebruikt, de aanpassing die ik heb laten verrichten is het zware stootbord aan de achterzijde te laten vervangen door een grote bak waar je bijv fietsen of ander materieel in kunt leggen.

Max belading is 1500 kg dus je kunt zeer veel meenemen als dat nodig is, op deze site staan foto`s van mijn evolution, maar door omstandigheden kan ik niet inloggen voor het ledengedeelte, ben namelijk de inloggegevens kwijt en ze worden me maar niet toegestuurd voor info kun je mailen of bellen naar:
of 0653578636

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #1504 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic fleetwood evlution 1
Oorspronkelijk geplaatst door: marc

hallo , als je op www.marktplaats.nl gaat en in het zoekveld rechtsboven dit nummer 567522415 invoert krijg je de advertentie te zien met foto`s : tevens een indicatie vraagprijs, daar is over te onderhandelen maar moet niet te ver gaan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.082 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information