Op zoek naar een PopUp

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
16 jaren 4 maanden geleden #1831 door WebMaster
Op zoek naar een PopUp werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Frank Bouwman

Ben naarstig op zoek naar een PopUp, nog geen voorkeur voor een bepaald merk.

Graag aanbieden met foto en richtprijs !

Vr.groet,
Frank Bouwman

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
16 jaren 3 maanden geleden #1832 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Coleman Sante Fe te koop
Oorspronkelijk geplaatst door: Henri van Dijk

Amice,

Na lang nadenken nu het besluit genomen. Kinderen, nou ja kinderen, die gaan niet meer mee op vakantie. Ook voor ons tijd voor een nieuwe start. Dus, onze coleman Sante Fe is te koop. Hierbij stuur ik je een paar foto’s. Let niet op de troep, geeft een indruk van real live kamperen.

Beschrijving: laag achter de auto, snel opgezet, bijzonder model, veel bekijks, mooie treinzit en keuken, veel kastjes, in zeer goede staat, 2 heerlijke vaste bedden, luifel met 2 zijflappen om beschut buiten te zitten, onder de zitbanken heb ik laden gemaakt zodat spullen makkelijk bereikbaar zijn, kraan met elektrische pomp, vaste tank voor schoon water, losse tank voor vuil water, tafel, reserve wiel en reserve band. Koelbox. Extra 2 pits gasfornuis voor buiten (gas slang te verbinden aan aansluitpunt aan buitenzijde wagen, betreft origineel fabriesaf optie. Wij hadden losse bar koelkast en dus eigenlijk 2 koelkasten op de camping. Diverse 220V stopcontacten en ook 1 van 12Volt. Fietsdrager voor 2 fietsen achterop (ivm kogeldruk). Gekocht februari 2003 (factuur beschikbaar). Dit model heeft polyester dak hetgeen bestand is tegen hagel. Alle papieren beschikbaar. Gekocht bij Ton Stolwijk, de wagen is daar ook onderhouden geweest.

Tja misschien goed om een idee van de prijs te geven.
Nieuw toen, 11685,- , accesoires extra, luifel 395,-, 2 zijflappen 200,-, reservewiel 175,-, pomp voor kraan 150,- .
De wagen en accesoires is te koop voor €6800,-

Fotos kon ik niet meesturen. Als je belangstelling hebt, stuur me dan je mailadres dan kan ik enkele fotos opsturen. Ook kunnen we een afspraak maken en de wagen bekijken.

Henri van Dijk
030 6883049

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
16 jaren 3 maanden geleden #1833 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic op zoek naar een pop up
Oorspronkelijk geplaatst door: gerry kuypers

we hebben nog helemaal geen ervaring met een pop up en het lijkt ons super gaaf, daarom zijn we op zoek naar een PopUp, nog geen voorkeur voor een bepaald merk.

Graag aanbieden met foto en richtprijs !

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
16 jaren 3 maanden geleden #1834 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic op zoek naar een pop up
Oorspronkelijk geplaatst door: gerry kuypers

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
16 jaren 2 maanden geleden #1835 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic pop up
Oorspronkelijk geplaatst door: marijke

Ik wil onze pop-up kwijt omdat ik niet graag met aanhanger rijd. Hij is vorig jaar voorzien van 2 nieuwe banden en grondig in de garage nagekeken. Storm en regen heeft hij goed doorstaan zonder dat we nat werden.
500 euro.

Vriendelijke groet,

Tijd voor maken pagina: 0.110 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information