Fleetwood Cheyenne/Valor/E1...

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
18 jaren 4 maanden geleden #2157 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Import Fleetwood - modellen
Oorspronkelijk geplaatst door: Gabriël de Waal

Onze import is zoals al eerder geschreven uit enthousiasme en hobby ontstaan. We gebruiken nu de ervaringen en opgedane kennis van de vorige keer. Daarom zijn voor mij niet alle modellen geschikt om om te bouwen naar door RDW goedgekeurde specificaties.

Ik regel de volledige ombouw, goedkeuring en lever de wagen af met kenteken. Vakantie-klaar.

Exacte details ga ik niet geven - ik heb daar bij de vorige importactie erg veel energie en tijd in gestoken, veel contacten over de plas gelegd, transport geregeld, assen op deze wagens laten engineeren etc, etc. Ook nu gaan daar weer de nodige uurtjes inzitten. Oftewel je kunt meeliften op mijn ervaring - de details blijven mijn geestelijk eigendom.

Wat is het voordeel dan?
* ik kan wagens halen die hier nu nog niet lopen - zie onder de link Foto's de Tacoma
* afhankelijk van het model en bouwjaar een prijsvoordeel van € 1500 tot meer dan € 3000.
* wagens met standaardopties die er hier niet bijzitten (verwarming - koelkast 220-12-gas - reservewiel - luifel)

Als je opgeeft in welk specifiek model je interesse hebt dan kan ik je een aanbieding doen - neem dan contact met me op.

Er worden vooraf harde afspraken gemaakt, óók over hoe we verder gaan als na aankomst in Nederland de wagen toch niet naar wens zou zijn.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
18 jaren 4 maanden geleden #2158 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Import Fleetwood - modellen
Oorspronkelijk geplaatst door: Gabriel

One down - one to go........

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
18 jaren 4 maanden geleden #2159 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Fleetwood Cheyenne
Oorspronkelijk geplaatst door: Patrick Maas

Dag Gabriel,

Ik ben naarstig op zoek naar een Fleetwood Cheyenne vanaf 2000 en ouder. Zulks uiteraard afhankelijk van de staat van de wagen en de prijs. Kun je me geen overzicht geven met een indicatie van de kosten. Alvast bedankt.

Patrick Maas

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
18 jaren 3 maanden geleden #2160 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Import Fleetwood modellen
Oorspronkelijk geplaatst door: Gabriël

Onze reis gaat definitief door. PopUppend Nederland wordt over een paar maanden weer mooier met twee wagens die tot nog toe niet eerder geïmporteerd zijn!

Tijd voor maken pagina: 0.139 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information