TE KOOP COLEMAN TAOS 2000

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
20 jaren 1 week geleden #2289 door WebMaster
TE KOOP COLEMAN TAOS 2000 werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Christine Dun

Vier seizoenen met heel veel plezier gebruikt en nu zet ik hem te koop"mijn karretje", de COLEMAN TAOS. Het ziet er namelijk naar uit dat ik over niet al te lange tijd naar het buitenland verhuis. Vandaar.

De TAOS heeft 4-6 slaapplaatsen, een keukentje dat tijdens het rijden neergeklapt wordt, een brandblusser, gasstel, een zitje met tafel dat omgebouwd kan worden tot bed, electriciteit, etc. Pas heb ik een zijluifel gekocht en nog niet gebruikt.

De TAOS is heel makkelijk door één persoon op te zetten.

Als extra's worden erbij geleverd: "bananen", gastank Camping Gaz, nieuwe zijluivel met stormband, koelbox, matjes.

Vraagprijs: 4950 euro, inclusief extra's. Telefoon: 0528 331312 of 06 205 33211.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
20 jaren 2 dagen geleden #2290 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Coleman TAOS 2000 is verkocht.
Oorspronkelijk geplaatst door: Christine Dun

De Coleman TAOS 2000 is verkocht en heeft een paar nieuwe zeer gelukkige eigenaren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.081 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information