Maximale wind kracht

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
12 jaren 11 maanden geleden #1002 door WebMaster
Maximale wind kracht werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Victor

Wat is de maximale windkracht waarmee het nog veilig is om te kamperen met de pop-up ? Ik heb gehoord dat windkracht 8 geen probleem is maar dat het wel lawaaiig is en voor een slapeloze nacht kan zorgen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
12 jaren 11 maanden geleden #1003 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic reactie
Oorspronkelijk geplaatst door: Hettu

Waar zit de "vind ik leuk" knop?

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
12 jaren 11 maanden geleden #1004 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic HETTY dus
Oorspronkelijk geplaatst door: Hetty

idem

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
12 jaren 11 maanden geleden #1005 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic winderig...
Oorspronkelijk geplaatst door: Rens

Is maar net hoe de popup geplaatst is: met een zijkant vol op de wind of juist met een 'kop' op de wind.
En dan is er zoiets als een constante wind(kracht) of vooral windvlagen.
Afgelopen zomer op IJsland stonden we op een camping waar we last hadden van én windkracht 6 à 7 én ook nog eens zgn. valwinden. De hele zijwand werd flink ingedrukt. Pas om een uur of twee 's nachts ging de wind wat liggen.
Wij hebben trouwens op de vier hoeken een oog waaraan we een scheerlijn kunnen bevestigen. Op die lijn zit de nodige rek (koord heeft zélf rek, maar ook nog rubbers), maar vangt wel de allerergste klappen op.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #1006 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic wind
Oorspronkelijk geplaatst door: Willem

tja, windkracht 7 is niet echt een probleem zoals we op Texel gemerkt hebben :(. Alleen misschien de luifel even neerhalen (en zelfs dat hadden we niet gedaan). Echt slapen was er niet bij echter. Dat geklapper van dat niet-strakke doek vlak bij mijn hoofd was niet echt bevorderlijk voor mijn nachtrust maar de bak zelf had er weinig last van. Dan leek me die Conway een heel stuk rustiger met dat strak gespannen doek.

Dat van die tui-draden tegen het heen en weer bewegen van de bak zelf daar had ik ook al aan zitten denken, maar die van ons heeft geen "oogjes". Jack had trouwens zijn stormband over de bak heen gedaan voor wat extra stevigheid maar dat leek me een minder goed plan dan die tuidraden.

Tijd voor maken pagina: 0.087 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information