Welke verzekering?

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #1230 door WebMaster
Welke verzekering? werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Webmaster

Welke caravan- of vouwwagenverzekering heeft u?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #1231 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic IAK Caravanverzekering
Oorspronkelijk geplaatst door: Paul Rustige

Wij hebben de IAK Normaal-caravanverzekering en betalen €118,- per jaar. Er is ook nog een Ideaal verzekering maar dat is alleen handig als de popup jonger is dan 5 jaar. Wij hebben 0% noclaimkorting.
Een schade aan het fietrsenrek is correct en snel afgehandeld. Wij zijn dus tevreden.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #1232 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Europeesche Verzekering
Oorspronkelijk geplaatst door: Harry Riemeijer

Ik ben verzekerd bij de Europeesche en betaal 178 Euro per jaar. De wagen is voor 15.000 Euro verzekerd, de nieuwwaarde termijn is 5 jaar en incl. hagelschade. Ik heb nog geen (gelukkig) schade hoeven te claimen, dus over de eventuele schade-afwikkeling kan ik geen oordeel geven.;)

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #1233 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Europeesche Verzekering
Oorspronkelijk geplaatst door: Harry Riemeijer

Sorry, eerdere bericht is incorrect weergegeven, het is 178 Euro excl. hagelschade. De premie voor hagelschade is 15 Euro. :(

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #1234 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Ervaringen met de Europeesche
Oorspronkelijk geplaatst door: Hans Freund

Tijdens het laatste popup weekend is het een en ander gestolen uit mijn auto. Ik heb een doorlopende reisverzekering bij de Europeesche en ben nu nog steeds verwikkeld in een bijzonder onsmakelijke afhandeling van de schade door de Europeesche. Ze draaien zich in allerlei bochten en interpreteren hun eigen polisvoorwaarden iedere keer zo, dat ze weer een andere reden vinden om mijn schade niet gewoon af te handelen conform hun eigen voorwaarden. Ik heb ze al meegedeeld dat ik mijn polis waarschijnlijk snel zal moeten beeindigen, omdat het strafbaar is om iemand te betalen om mensen te bestelen. Als je bij de Europeesche verzekerd bent en je wordt bestolen, dan doet de Europeesche daar nog een schepje bovenop en probeert jou ook nog eens te bestelen.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #1235 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic De Europeesche soap
Oorspronkelijk geplaatst door: Hans Freund

Mijn mening over de Europeesche dient te worden bijgesteld. Ik raad vanaf nu iedereen af om met deze firma, wat voor polis dan ook af te sluiten. Ondanks dat ik volgens mijn tussenpersoon aan alle polisvoorwarden voldoe, meent zelfs de directie van de Europeesche nu zelfs, dat ik degene ben die de boel probeert te belazeren. Zo is het bijvoorbeeld volgens de Europeesche zo dat ik, omdat ik in mijn aangifte bij de politie heb ingeschat dat er voor ongeveer 300 euro aan gereedschap is gestolen uit mijn auto en deze schade nu ruim 200 euro is, ik het klaarblijkelijk niet zo nauw neem met de waarheid en zij derhalve reden genoeg hebben om te twijfelen aan het feit of deze schade wel degelijk bestaat. Zij vinden dat ze zich bijzonder ruimhartig hebben opgesteld door 125 euro te vergoeden. Mijn navigatiesysteem had ik gewoon niet moeten laten stelen. Eigen schuld dikke bult, volgens de verzekeraar. Ik ben dus in de ogen van de verzekeraar een leugenaar en een uitlokker van criminaliteit.
Volgende stap: de stichting klachteninstituut verzekeringen....
En mensen, ga gerust slapen als je een verzekering bij de Europeesche hebt afgesloten. Er kan je niets gebeuren....

Tijd voor maken pagina: 0.210 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information