Welke verzekering?

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
19 jaren 4 maanden geleden #1236 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic caravanverzekering
Oorspronkelijk geplaatst door: huib van bergen

Wij hebben onze Santa Fe tegen nieuwwaarde (15000 euro) verzekerd bij Centraal Beheer. Tevens ascessoires tot 1000 euro verzekerd. Bij elkaar toch 230 euro
De premie is wel aan de hoge kant, maar er is geen eigen risico.
Bij een schade aan onze vorige vouwwagen (CombiCamp, scheur in tentdoek; schade 250 euro) werd de schade zonder morren binnen 2 weken vergoed.
Daar heb ik graag wat meer premie voor over.
Groet, Huib

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
19 jaren 2 maanden geleden #1237 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic De Europeesche en de Ombudsman
Oorspronkelijk geplaatst door: Hans Freund

Vandaag heb ik de uitspraak gekregen van de Ombudsman Verzekingen nav de schade die ik meende te hebben opgelopen tijdens de inbraak in mijn auto gedurende het laatste popup weekend. De Ombudsman staat waarschijnlijk bij de Europeesche op de loonlijst. Zonder enige vorm van controle heeft de Ombidsman besloten dat de Europeesche helemaal gelijk heeft, ook al staan er onjuistheden in het verweer van de Europeesche. Ook de Ombudsman vindt dus dat ik de inbraak in mijn auto heb uitgelokt en dat ik een leugenaar ben omdat ik de waarde van de gereedscahppen die uit mijn auto zijn gestolen aanvankelijk inschatte op 300 Euro en dat corrigeerde ik later naar slechts 190 Euro, vanwege de gereedschapsweken van Praxis en het verzilveren van Airmiles. Mijn complimenten derhlave voor de vlekkeloze samenwerking tussen de Ombudsman en de verzekeraar bij het benadelen van de consument.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.207 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information