kleine(boerderij)campingItalie

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #1290 door WebMaster
kleine(boerderij)campingItalie werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: inge

Graag willen we dit jaar met onze popup naar Italie gaan. We schrikken van de mega-grote campings die we op internet tegenkomen. Wie heeft ervaring met kamperen op de bonnefooi (dus niet van te voren reserveren)en weet een aantal kleinschalige campings in Italie????

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #1291 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic kleine campings
Oorspronkelijk geplaatst door: Jan van de Pol

Dag,

Ik heb heel goede ervaringen met 'agro-tourismo'. Dat is vergelijkbaar met de 'camping a la ferme' in Frankrijk. Via 'ECEAT' zijn gidsjes te koop en via baerfuss.de/shop-section-134-italien.html een goede duitstalige gids. Ik ben met name erg enthousiast over het contact met de boerenbevolking, de vaak eeuwenoude boerderijen prachtig landelijk gelegen, de groentes die ze verkopen en de recepten die ze graag delen. Ik heb met zo'n gidsje op de bonnefooi gereisd en ben nooooiiiiiiit (!!!!!) teleur gesteld.
Veel plezier.8-):):)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.084 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information