nieuw

• mariuseimers
  • mariuseimers's Profielfoto
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
11 jaren 2 maanden geleden #2768 door mariuseimers
nieuw werd gestart door mariuseimers
beste mensen, ik ben geheel nieuw hier, we hebben vorig jaar een E1 gekocht, superblij mee natuurlijk...en trots.
na wat aanpassingen en reparaties komen er weer 2 vragen op waar jullie vast antwoord op hebben
is het mogelijk om een dekbed op het bed te laten liggen en de boel in te klapen?
en heeft iemand een dakdrager gemonteerd, zelfbouw of ergens te koop?
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• mariuseimers
  • mariuseimers's Profielfoto
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
11 jaren 2 maanden geleden #2769 door mariuseimers
Beantwoord door mariuseimers in topic nieuw
sorry voor de verkeerde plaatsing...echt nieuw hier dus.
hoe kan ik deze verplaatsen?

Lees meer
11 jaren 2 maanden geleden #2771 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic nieuw
Zo juist het onderwerp verplaatst (kan alleen een moderator doen).

Of je de dekbeden er op kan laten liggen hangt af van de ruimte die er nog over is. Als het dak, met wat aandringen, nog steeds dicht gaat, dan past het ! Zolang je het maar niet hoeft te forceren.

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #2791 door V8Guy
Beantwoord door V8Guy in topic Re:nieuw
Wij hebben een 10 cm dikke binnenveringsmatrastopper (3x woordwaarde) met daaronder zo'n eierschuim ding. Dan dekbed plat erover.
Dak laten zakken. Klemmen vast zonder aantrekken-5 minuutjes de tijd geven om de lucht wat te laten ontsnappen en de boel gaat goed dicht. Maar inderdaad NIET forceren.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Tijd voor maken pagina: 0.099 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information