zijwand luifel

Lees meer
10 jaren 1 week geleden #2946 door mar-ine
Beantwoord door mar-ine in topic Re:zijwand luifel
Zo ziet de voortent er dan uit. In geval van slecht weer een goede optie. Hij gaat bij ons in ieder geval niet standaard in de koets

coleman - cheyenne

Fleetwood E2
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Viking
  • Bezoeker
  • Bezoeker
9 jaren 10 maanden geleden #2987 door Viking
Beantwoord door Viking in topic zijwand luifel
Wij hebben gewoon bij Obelink de zijkanten gekocht voor de luifel. Je kunt hiervoor gewoon de goedkoopste kopen. Ik dacht dat deze 35 euro perstuk zijn. Ze hebben ze te koop met en zonder een plastic raam erin. Omdat de er een hoogteverschil is tussen het dak en de luifel hoef je ook niks aan te passen omdat deze schermen bovenin ook schuin lopen.

• mariuseimers
  • mariuseimers's Profielfoto
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #2994 door mariuseimers
Beantwoord door mariuseimers in topic zijwand luifel
dankjewel voor de reactie!
ik had bij obelink gekeken maar die wanden zijn breder, mijn luifel is maar 2 meter diep.
nu kan je die inkorten natuurlijk.
Maar in eerste instantie ging het mij om de bevestiging ik heb namelijk bij de koop een wand laten maken maar de bevestiging was verre van handig.
Ik heb nu een rafter van fiamma gekocht en dit werkt eigenlijk erg goed.
Vrijdag op Bospop in weert 3 dagen testen en daarna nog 2 weken w88 tot de grote trek!
Ik heb r zin in. Groet weer en dank, marius
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Viking

Tijd voor maken pagina: 0.085 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information