Op zoek voor een kachel voor mijn Fleetwood Coloni

• Viking
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 1 maand geleden #2990 door Viking
Ik ben op zoek naar een originele kachel voor mijn Fleetwood Colonial uit 2006 Wie kan mij hieraan helpen of weet waar ik deze kan kopen. Zijn er ook mensen die dit al eens gemonteerd hebben of hier ervaring mee hebben?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #2993 door mar-ine
Kun je eventueel een vloerkachel kwijt? Zijn regelmatig te koop op MP. Alleen gas, geen stroom bij nodig. Verbranding buiten de wagen. Ik denk dat je die eerder hier vindt dan een orginele kachel.

coleman - cheyenne

Fleetwood E2
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Viking

• Viking
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 1 maand geleden - 10 jaren 1 maand geleden #2995 door Viking
Zegt mij helemaal niks een vloerkachel. heb je voor mij toevallig een merk hiervan, zodat ik verder kan zoeken? Alvast bedankt.

mvg
Laatst bewerkt 10 jaren 1 maand geleden door Viking. Reden: Fout gegaan

• Viking
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 1 maand geleden #2996 door Viking
Zegt mij helemaal niks een vloerkachel. heb je voor mij toevallig een merk hiervan, dan kan ik op internet even verder zoeken. Alvast bedankt.

Mvg

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #2997 door mar-ine
Zoiets.
Riviera vloerkachel t.b.c. camper
Bieden
link.marktplaats.nl/m1067329015

Je blijft dan een randje zien. Zelf zou ik die aluplaat, incl. rooster, vervangen voor hout. Stukje van je uitgezaagde vloer, met zeil. Klaar is kees.
Het moet wel uitkomen met je kabels, onder de wagen.

coleman - cheyenne

Fleetwood E2

Tijd voor maken pagina: 0.111 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information