Rek voor op Coleman Cheyenne maken

• HannekeJeroen
  • Junior Lid
  • Junior Lid
  • Coleman Cheyenne 2003
Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #2999 door HannekeJeroen
Rek voor op Coleman Cheyenne maken werd gestart door HannekeJeroen
Wie heeft zelf een fietsenrek voor op het dak van een Coleman Cheyenne of Santa Fe laten maken / gemaakt? Ik ben op zoek naar zo'n rek en anders naar goede foto's en ideeën zodat we er zelf een kunnen maken. Dat hoeft volgens mij niet veel te kosten. Importeren kost ongeveer 300 dollar... Foto's kunnen gemaild worden naar

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #3000 door V8Guy
Beantwoord door V8Guy in topic Rek voor op Coleman Cheyenne maken
Ik ken eigenlijk niemand die er zelf eentje heeft gemaakt. Ik zou zeggen -kom een keer naar een weekend en geef je ogen goed de kost. :)
Of even een Coleman/Fleetwood folder van onze site downloaden en heel goed bestuderen. Staan genoeg foto's van roof-racks in. 't is niet meer dan een grote (hoog) U-profiel op het dak met een stang erbovenop.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #3001 door V8Guy
Beantwoord door V8Guy in topic Roofracks enzo
En als we dan toch aan het roof-racken zijn...

Hier een link voor mensen met een dak met aluminium zijprofielen met geintegreerde rails. Berichtje is uit 2011 - dus zal nog wel even blijven staan :blink: :woohoo: :

www.orsracksdirect.com/2005-fleetwood-va...bike-rack-qa321.html

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein
De volgende gebruiker (s) zei dank u: HannekeJeroen

Tijd voor maken pagina: 0.118 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information