onderdelen bestellen in Amerika

• Dirk328
  • Dirk328's Profielfoto
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • gezellige kampeerder met een Santa Fe 2004
Lees meer
7 jaren 1 maand geleden #3333 door Dirk328
heb je voor mij de contactgegevens?

groet Dirk de Bode
Amstelveen

0623659151

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• HannekeJeroen
  • Junior Lid
  • Junior Lid
  • Coleman Cheyenne 2003
Lees meer
7 jaren 1 maand geleden #3334 door HannekeJeroen
Beantwoord door HannekeJeroen in topic onderdelen bestellen in Amerika / spullen voor renovatie
www.myus.com/ : bij deze website maak je een account. Je ontvangt een adres in de VS. Vervolgens bestel je bij welk willekeurig bedrijf in de VS en geeft dit adres op. MyUS verzorgt de verzending, als jij zegt dat al je pakketjes bij hen zijn aangekomen. Het kostte mij 51 euro voor een pakketje van ruim 2 kilo. Daar zaten ook lampen en een ventilator voor de slaapcabines bij. Anders was ik met wat kleine onderdelen ook al heel tevreden geweest. Shipment was dan ook veel goedkoper geweest. Succes!

• HannekeJeroen
  • Junior Lid
  • Junior Lid
  • Coleman Cheyenne 2003
Lees meer
7 jaren 3 weken geleden #3337 door HannekeJeroen
Beantwoord door HannekeJeroen in topic onderdelen bestellen in Amerika / spullen voor renovatie
Dirk, de FedEx stuurde nog een rekening na... dan zijn de kosten nog best behoorlijk.

• Dirk328
  • Dirk328's Profielfoto
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • gezellige kampeerder met een Santa Fe 2004
Lees meer
6 jaren 11 maanden geleden - 6 jaren 11 maanden geleden #3349 door Dirk328
Beantwoord door Dirk328 in topic onderdelen bestellen in Amerika
Hoi Henk,

Je onderdeel is besteld, zie bijlage
Het is naar familie gestuurd van een vriendin van mij. Deze mensen komen in augustus naar Nederland, mijn vriendin vraagt hen nog wel naar de kosten om het eerder te sturen. Mocht het echt uit de pan rijzen en meer kosten dan 58 euro dan nemen ze het mee in de koffer

Wordt vervolgd
Bijlagen:
Laatst bewerkt 6 jaren 11 maanden geleden door Dirk328. Reden: tevvel bestandjes

Tijd voor maken pagina: 0.120 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information