boiler Fleetwood E1

• 2ehans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
3 jaren 1 maand geleden #3527 door 2ehans
boiler Fleetwood E1 werd gestart door 2ehans
Hallo allemaal,

Sinds een maand zijn we in het bezit van een E1. Gelijk maar een servicebeurt laten uitvoeren. Vandaag belde de monteur mij op. De boiler, op gas, is een open systeem, dit wordt tegenwoordig niet meer geaccepteerd door de bovag. Het is veiliger om deze te vervangen voor een gesloten systeem. Is iemand hier ook tegenaan gelopen? Nog tips welke aan te schaffen? En waar op te letten? Ik weet eigenlijk niet of er een hoge druk of lage druksysteem in de Evolution is gebruikt en of dat van belang is.

Hoeveel liter is wenselijk om te kunnen douchen? En ik ben van plan een boiler op zowel gas als electra aan te schaffen. Je bent dan wel gelijk 875 euro kwijt, zonder inbouwen...

Alvast bedankt voor het meedenken!

Hoi,
Hans.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 1 maand geleden - 3 jaren 1 maand geleden #3529 door ReneEsther
Beantwoord door ReneEsther in topic Re:boiler Fleetwood E1
Gefeliciteerd met jullie aanschaf, goede keuze zo'n Evolution vinden wij ook.
Boiler is gewoon veilig om te gebruiken, wij hebben gemerkt dat ondanks hij redelijk zuinig met gas omgaat, we het toch minder vaak gebruiken dan we oorspronkelijk dachten. En zeker voor dat geld zou ik er zeker nog twee keer over nadenken voor ik hem weg zou doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Coleman Destiny Royal
Laatst bewerkt 3 jaren 1 maand geleden door ReneEsther.

• 2ehans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
3 jaren 1 maand geleden #3530 door 2ehans
Beantwoord door 2ehans in topic Re:boiler Fleetwood E1
Bedankt voor je reactie,
Ik ben aan het overwegen om het, of zo te laten of een elektrische boiler erin te zetten. Op termijn ben ik van plan om zonnepanelen op het dak te leggen.

Tijd voor maken pagina: 0.091 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information