Najaarsweekend 2018

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
6 jaren 10 maanden geleden #3170 door WebMaster
Najaarsweekend 2018 werd gestart door WebMaster
Net de 'sneak' preview van het najaarsweekend toegevoegd onder het kopje Evenementen. Meer nieuws volgt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 10 maanden geleden #3171 door mar-ine
Beantwoord door mar-ine in topic Re:Najaarsweekend 2018
Yes. En de datum is een week eerder. We zijn er bij hoor. Mooie omgeving.

mar-ine

Fleetwood E2

Lees meer
6 jaren 9 maanden geleden #3178 door yaroon
Beantwoord door yaroon in topic Re:Najaarsweekend 2018
Victor heeft gisterenavond de info op de evenementenpagina compleet gemaakt.
Dus gaat dat zien, ik hoop dat er weer heel veel popups komen!
Ik heb alle info ook even in een pdf gebundeld voor wie het geprint mee wil nemen. Het is echt een mooie, glooiende omgeving, ben er een paar weken geleden wezen kijken.

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden #3199 door Willem
Beantwoord door Willem in topic Re:Najaarsweekend 2018
Onder het kopje "Terrein" staat: Honden zijn niet toegestaan.... Ik neem aan dat we dispensatie hebben?

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden #3200 door yaroon
Beantwoord door yaroon in topic Re:RE: Re:Najaarsweekend 2018

Willem schreef : Onder het kopje "Terrein" staat: Honden zijn niet toegestaan.... Ik neem aan dat we dispensatie hebben?

Dat geldt alleen voor de camping, niet voor het SBB terrein, is gecheckt.

Verstuurd vanaf mijn STF-L09 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willem

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #3250 door yaroon
Beantwoord door yaroon in topic Najaarsweekend 2018
Hoi allemaal,

Over een paar weken dan is het alweer zover, het najaarsweekend van de Popupclub vindt weer plaats. Dit keer gaan we naar camping 't Kappie bij Steenwijk zoals jullie alleen weten.

Er zijn diverse verzoeken binnengekomen om eerder te komen of later weg te gaan, ik heb dit met de camping besproken, met de volgende uitkomst:

Wij huren een apart staatsbosbeheer veld behorend bij camping 't Kappie; dit veld hebben we helemaal exclusief voor onszelf.
Dit veld is voor ons echter pas beschikbaar op vrijdag 7 sep na 10:00 vanwege een andere reservering.
Wel is het ook na zondag 9 sep eventueel te gebruiken.

Dus:
Mocht je voor vrijdag 7 sep willen komen dan kan dat wel, maar dan moet je op de camping zelf een plekje reserveren. Dat moet je dan zelf even doen. ECHTER: Op de camping zelf mogen geen honden! (Op ons veldje wel).
Vanaf vrijdag kun je dan verkassen naar het staatsbosbeheer veldje.

Voor een langer weekend is het dus het gemakkelijkst om langer te blijven, als je dit optie hebt.

De extra kosten voor langer blijven op het staatsbosbeheer veldje zijn heel gering.

NB1:
Op de reguliere camping is een luxe, verwarmd toiletgebouw. Bij de receptie kun je een SEP key huren om daar gebruik van te maken; dit gebouw is echter wel +/- 200m ver.
Op ons veldje is een eenvoudig staatsbosbeheer gebouwtje met twee geyser douches

NB2:
Het aantal stroompunten is beperkt. Dus wie splitters heeft, svp meenemen! En wie nog gaat kampeershoppen....

NB3:
We hebben er zin in!!! :-) :-)

Groeten,

Jeroen

Tijd voor maken pagina: 0.097 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information