gezocht: Coleman Taos

• namladan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
8 jaren 3 maanden geleden #3162 door namladan
gezocht: Coleman Taos werd gestart door namladan
Beste leden, ik ben op zoek naar een Coleman Taos; we hebben nu een Coleman Bayport, dat is echt een 'bakbeest' erg leuk om mee op reis te gaan, maar om alleen te manouvreren wat lastig, dus ik zoek ook een kleinere om weekendjes weg te kuhnen die wat hanteerbaarder is. Heb je een betaalbare Taos staan, laat het mij weten,

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 11 maanden geleden #3204 door jdouwesd
Beantwoord door jdouwesd in topic gezocht: Coleman Taos
Zie onze advertentie Te koop vouwwagen Coleman TAOS met vele extra’s. Met vriendelijke groet Joost.

• Marijn
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 8 maanden geleden #3244 door Marijn
Beantwoord door Marijn in topic gezocht: Coleman Taos
Ik ben in bezit van een Taos, en zou graag wat groters willen. Wellicht kunnen wij iets voor elkaar betekenen?

• namladan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 8 maanden geleden #3251 door namladan
Beantwoord door namladan in topic gezocht: Coleman Taos
Hoi Marijn,
we zijn er nog niet uit of we onze vouwwagen idd willen omruilen voor een kleinere, onze Bayport is echt een oudje hoor, en begint ook gebreken te vertonen zoal lekkende doeknaden, we gaan deze opnieuw laten sealen, en wellicht moet het hele doek wel een keer vervangen worden, ook hebben we de wagen flink onder handen genomen qua uiterlijk:-) veel leuker en mooier dan origineel maar het moet wel je smaak zijn. (ik kan je een foto sturen; we hebben de bak retro blauw geschilderd, erg mooi; en van binnen alles wit en nieuwe hoezen en nieuwe gordijnen; ook hebben we het keukenblok in zijn geheel verwijderd omdat we altijd buiten koken, op de basis hebben we nu witte plastic ladenkastjes waar alle spullen in passen, we vinden het zelf heel geslaagd, maar het is dus zeker niet meer zoals de originele versie. Ik zag er twee te koop op dit moment op MP, dat is dan meer iets voor jou wellicht. Mogelijk kopen we er nog een Taos bij omdat die veel lichter is voor verdere reizen.

Tijd voor maken pagina: 0.090 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information