Bestellen bij popupparts.com in de USA

• HannekeJeroen
  • Junior Lid
  • Junior Lid
  • Coleman Cheyenne 2003
Lees meer
7 jaren 4 maanden geleden #3301 door HannekeJeroen
Bestellen bij popupparts.com in de USA werd gestart door HannekeJeroen
We hebben vandaag gemerkt dat de mensen van popupparts gebruik maken van myus.com. Shipping in de USA is hierdoor mogelijk. Bestellen op de website lukt nu wel direct. Popupparts stuurt het naar MyUs, met een clientnummer en USA-adres dat je zelf op de website van MyUs aanmaakt. Het pakket wordt daarna voor veel minder naar Europa gestuurd dan eerder door het beckleysrvs / popupparts zelf werd aangegeven. Voor diegenen die beckleysrvs in de USA (eigenaar van popupparts.com) nog niet kennen: dit is een plek waar je onderdelen kan bestellen. Tot nu toe kostte het versturen ongeveer drie keer de prijs van de onderdelen. Het kost ons nu 8% van de waarde + voor elk onderdeel 1 euro + 13 euro. Dat maakt het weer aantrekkelijk. Misschien zie ik iets over het hoofd? Ik wacht de rekening af en laat jullie weten wat het kostte!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.074 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information