Wil er nog iemand een sloopbobcatje?

• Marjo
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
4 jaren 6 maanden geleden #3467 door Marjo
Wil er nog iemand een sloopbobcatje? werd gestart door Marjo
Vorig jaar vol blijheid een bobcatje gekocht. Fantastisch systeem dacht ik, wàt een tof idee! Helaas was de vorige eigenaar niet helemaal eerlijk over de staat van de kar en lang verhaal kort, hij is op. Lekt, gaar, sliders gaan niet goed, alles op.

We gaan er de kussens en de matrassen (net nieuw) uithalen, maar verder kunnen we er niet zo veel mee. Misschien is er hier iemand die zit te springen om een bepaald onderdeel om zijn eigen Bobcat mee te pimpen? Zo ja, let me know. Ik hoef er allemaal niet de hoofdprijs voor.

Mocht er trouwens iemand een instap model pop up hebben staan die weg mag, voor een klein budget (want deze hebben we echt wel voor betaald) dan hou ik me ook warm aanbevolen maar das een ander verhaal :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Harting
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • Eindelijk een Pop-up
Lees meer
4 jaren 6 maanden geleden #3468 door Harting
Beantwoord door Harting in topic Re:Wil er nog iemand een sloopbobcatje?

Marjo schreef : Vorig jaar vol blijheid een bobcatje gekocht. Fantastisch systeem dacht ik, wàt een tof idee! Helaas was de vorige eigenaar niet helemaal eerlijk over de staat van de kar en lang verhaal kort, hij is op. Lekt, gaar, sliders gaan niet goed, alles op.

We gaan er de kussens en de matrassen (net nieuw) uithalen, maar verder kunnen we er niet zo veel mee. Misschien is er hier iemand die zit te springen om een bepaald onderdeel om zijn eigen Bobcat mee te pimpen? Zo ja, let me know. Ik hoef er allemaal niet de hoofdprijs voor.

Mocht er trouwens iemand een instap model pop up hebben staan die weg mag, voor een klein budget (want deze hebben we echt wel voor betaald) dan hou ik me ook warm aanbevolen maar das een ander verhaal :)

Hoi Marjo,

We hebben geen interesse in de sloop Bobcat maar kunnen jullie wel helpen aan een instap model. Wij gaan namelijk onze Palomino pop-up verkopen, wellicht dat dit wat voor jullie is. Als je interesse hebt stuur maar een mail naar dan kan ik je wat foto’s en info geven.

Grt Pascal Harting

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Lees meer
4 jaren 6 maanden geleden #3469 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Re:Wil er nog iemand een sloopbobcatje?
Ook even de link gedeelt op de Facebook PopUp groep.

• LauraenColin
  • Bezoeker
  • Bezoeker
4 jaren 6 maanden geleden #3470 door LauraenColin
Beantwoord door LauraenColin in topic Re:Wil er nog iemand een sloopbobcatje?
Wat lullig dat de kar niet goed was!

Misschien dat wij iets voor je kunnen betekenen? Wij hebben deze zomer eindelijk besloten dat we de Bobcat gaan wegdoen. Hij voldoet voor ons niet meer aan onze wensen. Het gaat me wel aan mijn hart, want we hebben er jarenlang heel veel plezier van gehad, maar het kan niet anders.

De kar/bak is vorig jaar helemaal gekeurd, lekkage die er was is verholpen. Er moeten alleen wat schroeven hier en daar aangedraaid of vervangen worden. Je bent meer dan welkom om even te komen kijken.

De baktent, voortent en luifel zijn wel aan vervanging toe, maar kunnen nog wel een paar jaar mee als het niet elke dag stortregent. Dan lekt het in de hoekjes en is je matras in de hoeken dus nat.

Laat maar weten of je interesse hebt, misschien kan je tent en bak omwisselen met de jouwe?

Groetjes,
Laura.

Tijd voor maken pagina: 0.092 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information