- Ontvangen bedankjes 0
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Marjo schreef : Vorig jaar vol blijheid een bobcatje gekocht. Fantastisch systeem dacht ik, wàt een tof idee! Helaas was de vorige eigenaar niet helemaal eerlijk over de staat van de kar en lang verhaal kort, hij is op. Lekt, gaar, sliders gaan niet goed, alles op.
We gaan er de kussens en de matrassen (net nieuw) uithalen, maar verder kunnen we er niet zo veel mee. Misschien is er hier iemand die zit te springen om een bepaald onderdeel om zijn eigen Bobcat mee te pimpen? Zo ja, let me know. Ik hoef er allemaal niet de hoofdprijs voor.
Mocht er trouwens iemand een instap model pop up hebben staan die weg mag, voor een klein budget (want deze hebben we echt wel voor betaald) dan hou ik me ook warm aanbevolen maar das een ander verhaal
PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid. | |
Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site. Akkoord |