Fleetwood Resolute (met mover) te koop

• paulvandeurzen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
3 jaren 11 maanden geleden #3484 door paulvandeurzen
Fleetwood Resolute (met mover) te koop werd gestart door paulvandeurzen
Bouwjaar: 2005
Leeg gewicht: 1020 kg
Kogeldruk: 75 kg
Max. gewicht caravan: 1300 kg
Slaapplaatsen: 6
Zitplaatsen: 6
Met een mover
Fietsenstandaard

Deze pop-up-vouwwagen heeft een zeer gemakkelijk opzet systeem. Eerst wordt het dak omhoog gedraaid en daarna worden de bedden links en rechts naar buiten geschoven. Bij dit alles komt geen scheerlijn of haring te pas. Een uitschuibare luifel.
Opzet snelheid: binnen vijf minuten klaar voor gebruik.
Slaapplaatsen: een vast kingsize bed van maar liefst 1.90 x 2.00m met een comfortabel matras met eronder een frolley systeem.. Daarnaast nog 1 vast bed van 1.40x 1.90m met frolley systeem en de zit is ook uit te klappen tot een bed van 1.40 x 1.90m.
Bedden kunnen opgemaakt ingevouwen worden.
Veel opbergruimte
Kookplezier: een stabiele vaste keuken met een ruim driepits kooktoestel, veel opbergkasten en een gootsteen met vaste water aan- en afvoer. Onder de wagen is een vaste gasleiding gemonteerd die naar de vaste keuken loopt. Er is een buitendouche maar eerlijk gezegd hebben we die nooit gebruikt dus mijn advies zou zijn om deze te vervangen. Tevens is er een zonnepaneel waardoor je overal kunt kamperen.
Het is een frisse en prachtige Fleetwood. Uniek model.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 11 maanden geleden #3485 door Mars
Beantwoord door Mars in topic Fleetwood Resolute (met mover) te koop
Beste Paul,
Ik zie dat je een Fleetwood Resolute te koop aanbiedt, Wat si de prijs die je vraagt en waar is die wagen eventueel te bezichtigen

• paulvandeurzen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
3 jaren 11 maanden geleden #3486 door paulvandeurzen
Beantwoord door paulvandeurzen in topic Fleetwood Resolute (met mover) te koop
Beste,
De prijs is rond de 5000 euro, hangt ook een beetje af van de belangstelling.
Als je hem wil bezichtigen dan moeten we een afspraak maken want hij staat in stalling. Volgende week zaterdag heb ik iemand die wil komen kijken dus in aansluiting daarop zou kunnen. Dat laat ik graag aan jou.

Groet,
Paul

Lees meer
3 jaren 11 maanden geleden #3488 door Mars
Beantwoord door Mars in topic Fleetwood Resolute (met mover) te koop
Dank voor de info. Ik denk er over na. Groet Marcel

Tijd voor maken pagina: 0.089 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information