Skamper pop up met kapotte bladveer

• Tjarda
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
4 jaren 9 maanden geleden #3497 door Tjarda
Skamper pop up met kapotte bladveer werd gestart door Tjarda
Wij hebben een ontzettend leuke Skamper pop-up uit 1980, waar we een paar weken geleden mee weg wilde rijden op weg naar een weekendje kamperen. We reden over een drempel en toen brak de bladveer en lag er een onderdeel op straat.
Hij is nu dus gestrand en staat in Nijmegen op een parkeerplaats.

We twijfelen een beetje of wij hem nog willen gaan laten repareren. Het is een vrij grote pop up, en onze kinderen gaan binnenkort niet meer mee op vakantie, dus we zijn eigenlijk wel toe aan iets kleiners.

Ik dacht: wellicht is er hier iemand die interesse heeft om de bladveren te vervangen en er nog plezier aan te beleven?
Wij vinden het zo jammer om hem helemaal af te schrijven om zoiets 'kleins'. Het gaat me sowieso erg aan het hart om hem af te schrijven...

De pop up is dus oud, maar technisch eigenlijk nog helemaal goed. Hij is vrij groot, maar ook erg charmant.
Hij is aan de binnenkant wit geschilderd, en er zit een gezellig vloertje in. Rood geruite gordijntjes, turquoise nieuwe hoezen over de kussens.
Wij zijn de tweede eigenaren, hebben de pop up overgenomen van de familie die hem ooit in de USA heeft gekocht en laten importeren. We hebben daar alle papieren nog van.

Mocht er iemand interesse hebben, laat het ons dan weten.
Of tips hoe nu verder, die zijn ook van harte welkom!

Vriendelijke groet,
Tjarda en Marc
Nijmegen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Tjarda
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
4 jaren 9 maanden geleden #3498 door Tjarda
Beantwoord door Tjarda in topic Skamper pop up met kapotte bladveer

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.082 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information