gizmos solar covers voor over de beddentent

• namladan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 2 maanden geleden #2770 door namladan
gizmos solar covers voor over de beddentent werd gestart door namladan
Hoi,
heeft iemand een tip voor mij waar ik goede zonwering voor over de tent/bedden kan vinden, in amerika wordt gizmos aangeraden maar dat is natuurlijk duur met verzendkosten, ken het materiaal niet wat ze gebruiken maar er is vast iets dergelijks in nederland te krijgen wat enerzijds warmte tegenhoudt of juist warmte in de tent houdt en condensvorming tegengaat, ik hoor graag een goede tip, dank!
Nathalie
Bayport Coleman/fleetwood
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 2 maanden geleden #2772 door Ad Kuijken
Beantwoord door Ad Kuijken in topic gizmos solar covers voor over de beddentent
Nathalie,

Ik heb Popup Gismoz die aan een zijde groen zijn en aan de andere kant zilverkleurig. Als ik ze bekijk dan lijkt het op afdekzeil zoals je bij de bouwmarkt kan kopen, alleen hebben die aan twee kanten dezelfde kleur. B)
Ik heb ze trouwens altijd bij mij als we met de popup weggaan, dus kom maar eens kijken tijdens een popupweekend. :huh:

• namladan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 2 maanden geleden #2773 door namladan
Beantwoord door namladan in topic gizmos solar covers voor over de beddentent
Hoi,
ja dat dacht ik ook dat er wel een ander materiaal van zou moeten zijn, maar het lijkt er op dat die gizmos toch een bijzondere combi is van warmte wering en warmte behoud, ook ivm condensvorming etc, voor 200 dollar heb ik er 2 incl verzenden uit amerika, dus dat ga ik toch overwegen, dan zitten er meteen ook goede touwen aan en is het de goede maat van onze bedtenten:-)

groet en dank,
Nathalie
ps we komen misschien het voorjaarsweekend mee, even checken of dat gaat lukken met die datum, anders wellicht het najaarsweekend, we hebben iig weer genoeg plannen voor dit jaar om met het ding uit kamperen te gaan:-)

Lees meer
11 jaren 2 maanden geleden #2776 door mar-ine
Beantwoord door mar-ine in topic gizmos solar covers voor over de beddentent
Wij hebben ze net besteld.
Gezamelijk en via een adres in amerika. Nog even afwachten hoe dat er uit ziet.

Fleetwood E2

• namladan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 2 maanden geleden #2777 door namladan
Beantwoord door namladan in topic gizmos solar covers voor over de beddentent
hoi,
waar hebben jjullie ze besteld, ook via Gizmos webshop?
lijkt mij toch beter dan zelf iets in elkaar prutsen ,maar wie weet is het een materiaal dat je heel makkelijk zelf kunt aanschaffen en op maat kunt maken?

groet,
Nathalie

Lees meer
11 jaren 2 maanden geleden #2778 door mar-ine
Beantwoord door mar-ine in topic Re:gizmos solar covers voor over de beddentent
Bij Gizmos

Coleman-Cheyenne

Fleetwood E2

Tijd voor maken pagina: 0.094 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information