gizmos solar covers voor over de beddentent

Lees meer
11 jaren 2 maanden geleden - 11 jaren 2 maanden geleden #2780 door mar-ine
Beantwoord door mar-ine in topic Re:gizmos solar covers voor over de beddentent
We hebben ook de binnentent besteld. Lekker in voor-en naseizoen.

Coleman-Cheyenne

Fleetwood E2
Laatst bewerkt 11 jaren 2 maanden geleden door mar-ine.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• namladan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 1 maand geleden #2781 door namladan
Beantwoord door namladan in topic Re:gizmos solar covers voor over de beddentent
Enig idee van de inklaringskosten van de douane?
Groet,
Nathalie

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #2792 door mar-ine
Beantwoord door mar-ine in topic gizmos solar covers voor over de beddentent
Het komt morgen binnen. Dan kan ik het je vertellen.

Ik had je in het verleden toch ook al eens een mail verstuurd over de kosten.?

Fleetwood E2

• namladan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 1 maand geleden #2794 door namladan
Beantwoord door namladan in topic gizmos solar covers voor over de beddentent
Hoi,
wij hebben ze vorige week binnengekregen, in totaal waren we 200 dollar kwijt invl verzenden, en geen inklaringskosten (ze zetten de waarde op 20 dollar, daardoor :-)) de verzending verliep super snel, evenals de communicatie met Bob van Gizmos, dus al met al erg tevreden!
Ik begrijp van Gizmos dat je altijd de zilveren kant aan de buitenkant moet doen, voor warmte tegenhouden en om condens te voorkomen en warmte binnen te houden. We gaan eind april twee weken (meivakantie) kamperen in Sellingen, dus dan kunnen we de proef op de som nemen.

Harteljik dank iig voor alle info,

groet,
Nathalie

• TexasPupper
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 9 maanden geleden - 10 jaren 9 maanden geleden #2857 door TexasPupper
Beantwoord door TexasPupper in topic gizmos solar covers voor over de beddentent
Vergeef mijn Nederlandse maar ik moet gebruik maken van Google Translate. Ik kom uit Texas :) Ik ben helemaal weg van uw kampeerders. Ik heb een 2011 Coleman Sun Valley en hier is een link naar mijn foto's van mijn pup en de wijzigingen

Ryan's Pup Mods and Info Gallery

Je hebt het over een echt leuke accessoire voor uwpup.

PopUpGizmos.com

PopUp Gizmos (PUGs) zal je koeler in de zomer en warmer in de winter te houden. Ik beveel de Super High Wind versie met de toegevoegde klittenband. Dat is wat ik gebruik en na een kleine aanpassing, kan ik ze laten op de hele tijd, zelfs met het dak naar beneden, en het kost me maar 30 seconden om zowel Pugs op te zetten. Waar ik woon zijn de zomers heel erg warm. Net vandaag bij mij was 45C. 9 graden Celsius daling van de temperatuur waardoor dak airconditioners om grote werken - U kunt een 8 verwachten. Maar als je echt wilt om de temperatuur te verlagen, gebruik maken van een product met de naam "Reflectix" cut te passen in de ramen. Reflectix ziet eruit als kleine belletjes bedekt met glanzende folie. Reflectix

Met behulp van Reflectix en PUGS samen werken heel goed. Ik denk dat over een 11C graden druppel. We moeten ze gebruiken om te kamperen in de zomer in Texas. Maar onze winters zijn zeer mild, en we kunnen het grootste deel van het jaar kamperen.

Hier zijn de aanpassingen die ik deed. PopUpPortal.com

Ik ben blij om eventuele vragen te beantwoorden en u bent allen uitgenodigd om mijn Pup Facebook group at Pop Up Modifications Group

Dit was onze eerste camping reis

My family and I.

Bijlagen:
Laatst bewerkt 10 jaren 9 maanden geleden door TexasPupper.

• namladan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 9 maanden geleden #2860 door namladan
Beantwoord door namladan in topic gizmos solar covers voor over de beddentent
Hi Texas Camper.
Nice Pop up trailer you have:-) send me an email on to recieve photo's from our modifications; we pimped the thing into a really nice one on the inside:-)
kind regards,
Nathalie Ladan
Bijlagen:

Tijd voor maken pagina: 0.108 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information