gizmos solar covers voor over de beddentent

• TexasPupper
  • Bezoeker
  • Bezoeker
10 jaren 10 maanden geleden - 10 jaren 10 maanden geleden #2861 door TexasPupper
Beantwoord door TexasPupper in topic gizmos solar covers voor over de beddentent

namladan schreef : Hi Texas Camper.
Nice Pop up trailer you have:-) send me an email on to recieve photo's from our modifications; we pimped the thing into a really nice one on the inside:-)
kind regards,
Nathalie Ladan

The email is sent. Love the cushions. Since I have two little kids I did not decorate. My current style is for efficiency and utilizing vertical space. My wife really wants to decorate however.
Here is a picture of when I first bought my pup. It's funny when you compare it to the picture in my last post.

.De email wordt verzonden. Hou van de kussens. Sinds ik heb twee kleine kinderen heb ik niet te versieren. Mijn huidige stijl is voor de efficiëntie en het gebruik van verticale ruimte. Mijn vrouw echt wil echter versieren.
Hier is een foto van toen ik voor het eerst mijn pup gekocht. Het is grappig wanneer je het vergelijkt met het beeld in mijn laatste post.
Bijlagen:
Laatst bewerkt 10 jaren 10 maanden geleden door TexasPupper. Reden: Translation

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.097 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information